Організація
НАШЕ КРЕДО:
“Віддай дитині крихітку себе, за це душа поповнюється світлом!”
Херсонський ясла-садок «Сонечко» загального розвитку створений на підставі рішення виконкому Херсонської міської ради депутатів трудящих 1971 року як ясла-садок заводу ім. Комінтерна . З 24 квітня 1994 року був переданий до Херсонського управління освіти як ясла-садок № 64 і знаходиться у комунальній власності територіальної громади міста, свідоцтво серія АОО №212098.
У Херсонському яслах-садку № 64 Херсонської міської ради (далі – ясла-садок) функціонує 11 груп: 2 групи дітей раннього віку (2-3 роки), 1 група дітей молодшого дошкільного віку (3-4 роки), 2 групи дітей середнього дошкільного віку (4-5 років), 4 різновікові групи (3,4,5,6 років), 2 групи дітей старшого дошкільного віку (5-6 років). У 2020/2021 навчальному році ясла-садок відвідує 222 дитини (потужність закладу 184 дитини).
Форми організації освітнього процесу будуються згідно з методичними рекомендаціями до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина».
ПРАЦЮЄМО НАД ПРОБЛЕМИ:
- Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі
- Формування цілісної індивідуальності дитини
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ РОБОТИ:
- форми організації освітнього процесу будуються згідно з методичними рекомендаціями до освітньої програми для дітей від 2 до 7 років "Дитина".
- на базі різновікових груп відкрито експериментальний майданчик, де створються
*сприятливі умови для оволодіння основами іншомовного спілкуванн (англійська мова);
*упроваджується інновацій: ігрова технологія інтелектуально-творчого розвитку дітей В.В.Воскобовича "Казкові лабіринти гри", методика Л.Шульги "Барвиста радість", програма "Безмежний світ гри з LEGO"
*використовуються елементи японської системи виховання
- створення сприятливих умов для збагачення, розширення, систематизації знань, уявлень дитини про довкілля та власне “Я”;
- зміцнення соціального здоровۥя дошкільнят;
- розвиток інтелектуальних здібностей дітей та психічних процесів дітей з використанням розвиваючих ігор;
- формування творчої активністі дошкільнят під час організації різних видів зображувальної діяльності.
Основні завдання:
1. Формування національно-патріотичних почуттів та любові до рідного краю у дошкільнят.
2. Мотивація до дій і моделей поведінки орієнтованих на сталий стиль життя: навички ресурсозбереження, ефективного спілкування та гармонійних стосунків з оточенням.
3. Розвиток індивідуальних здібностей дитини за допомогою інноваційних методик.